“Corpul este ca un templu propriu, individual, în special pentru femei. Pentru a înţelege ce putem face pentru a ne ajuta corpul să parcurgă mai usor etapele importante de vârstă pe care le traversează de-a lungul vieţii, trebuie să descifrăm, înainte de toate, ce se întâmplă concret în interiorul lui”.
NERVOCALMIN s-a alăturat celui mai important eveniment de sănătate & wellbeing al primăverii, un eveniment dedicat doamnelor - Bodyology: Femeia.
Conferința a făcut parte din programul Bodyology.
BODYOLOGY | ȘTIINŢA CORPULUI
Bodyology (Știinţa Corpului) reprezintă un concept integrat și echilibrat de viaţă, care se manifestă cultural, social și educaţional, luând în calcul unicitatea și libertatea fiecărui individ în parte. Conceptul, pune împreună cei mai importanţi 5 factori care ne influenţează major energia și sănătatea fizică, prin promovarea culturii unui stil de viaţă inteligent și echilibrat, care armonizează: nutriţia, mişcarea, hidratarea, respiraţia şi somnul.
În somn, ne odihnim printr-un amplu proces de “curăţare” a creierului. Iar oboseala ne transformă, de accea, uneori se întâmplă să fie mai important de ce nu dormim sau nu ne odihnim.
În primul rând, organismul trebuie ajutat să se pregătească pentru starea de somn.
În al doilea rând, mai mult decât durata somnului contează calitatea acestuia.
Obiceiurile sănătoase promovează somnul calitativ. Iar doctorii și specialiștii recomandă câteva sfaturi pe care să le urmăm pentru a ne bucura de o noapte de somn bun. În plus, în felul acesta avem energie pentru toată ziua.

"Dereglarea" ritmului circdian și grijile de peste zi ne pun adesea în imposibilitatea de a ne mai putea relua somnul. Cel mai important hormon care influențează activitatea ritmului circadian este melatonina, de vreme ce acesta influențează programul de somn. Melatonina este secretată de glanda pineală gradual și are rolul de a induce starea de somnolență și de a scădea temperatura corpului.

NERVOCALMIN somn usor cu Valeriană conţine cantitatea ideală de melatonină, extract standardizat de Valeriană controlat din punct de vedere biologic, pregătind orgnismul pentru un somn odihnitor și fără întreruperi sau somnolenţă reziduală și fără să provoace dependenţă.
2. RESPIRAŢIA
3. HRANA
4. HIDRATAREA
Nenumărate studii au demonstrat că un stil de viaţă sedentar este dăunător atât pentru sănătatea corpului, cât și pentru cea a psihicului.
Un asemenea studiu a fost publicat recent în jurnalul BMC Public Health. Acesta sugerează că există o conexiune reală între riscul de anxietate și timpul petrecut stând pe scaun. Cercetarea s-a concentrat pe nivelurile de comportament sedentar și riscul de depresie. Au fost combinate și reanalizate rezultatele obţinute în urma monitorizării a 193.166 de participanţi la alte 24 de studii observaţionale publicate anterior.
Un mod de viaţă activ nu înseamnă doar o minte sănătoasă într-un corp sănătos. Înseamnă mai puţin stres, mai puţină anxietate și un plus de fericire!
“Mi-au trebuit 30 de ani pentru a înţelege că ceea ce este bun şi sănătos pentru mine."
Conferinţa a fost dedicată femeilor active, dispuse să facă schimbări mici, care provoacă rezultate mari în modul în care trăiesc şi care vor să descopere:
– Care sunt cei mai importanţi factori care le influenţează metabolismul (cum acumulează şi cum eliberează corpul lor energia)?

– Cum evită combinaţiile nefericite din alimentaţie, astfel încât să se simtă mai puţin obosite după masă?

– Cum funcţionează imunitatea?

– Care sunt cele câteva obiceiuri care le impiedica să ducă, constant, o viaţă sănătoasă?

– Care sunt cele câteva soluţii pentru a elimina nopţile în care au somnul agitat?

– Care sunt cele câteva trucuri care le pot ajuta să aibă un nivel de energie ridicat, în fiecare zi?

– Cum să evite să ajungă în starea de “burnout” (oboseală cronică generalizată)?
Conferinţa
a fost dedicată femeilor care:
– nu dispun de timpul necesar pentru a atinge un nivel optim de sănătate fizică

– cred într-o abordare preventivă (nu simptomatică) a sănătăţii

– au nevoie de claritate în ceea ce priveşte factorii care îţi influenţează sănătatea fizică

– îşi doresc să înveţe cum funcţionează corpul lor

– vor să afle care sunt cele mai frecvente mituri despre nutriţie, pentru a le scoate din rutina zilnică

– cărora le place să înveţe lucruri practice, nu doar să asculte pasiv o prelegere teoretică
Medicina viitorului și-a propus să nu se mai uite în mod izolat la simptome pentru a trata bolile și pentru a rezolva îmbătrânirea prematură ci la cauza și la factorii cei mai importanţi care ne pot dicta într-o proporţie de peste 80%, sănătatea.